網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

橫店中暑!陳凱琳讚鄭嘉穎100分好老公 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳大讚鄭嘉穎超Sweet!藝人陳凱琳(Grace)到中環出席品牌活動,罕有谷胸穿吊帶裙現身晒性感,由於容光煥發不似剛從橫店拍完新劇《包青天再起風雲 ...


陳凱琳大讚鄭嘉穎超Sweet!


藝人陳凱琳(Grace)到中環出席品牌活動,罕有谷胸穿吊帶裙現身晒性感,由於容光煥發不似剛從橫店拍完新劇《包青天再起風雲》返港,Grace笑說:「我上星期返,但喺當地輕微中暑,好彩媽咪陪我去,照顧我,當時又嘔肚又唔舒服,去拍十日但第二日就病,好怕影響拍攝,痛到邊拍邊流眼淚,媽咪都肉赤。」

爹哋同嘉穎關係好好

問男友鄭嘉穎同樣肉赤?Grace甜笑說:「佢有whatsapp我,但我返酒店瞓冇覆,媽咪有拎我電話同佢講咩事,因為當日係林子善婚禮,我都怕佢擔心,所以凌晨send短訊畀佢,估唔到佢仲未瞓,話我未報平安佢都瞓唔着,估唔到令咁多人擔心。(加分?)佢真係好Sweet。(100分老公?)梗係100分」

日前,Grace與即將結婚的江若琳同場密密斟,被指是向好友取經。Grace笑言:「我都係關心佢婚禮,佢話最緊要搵一個好朋友幫手,不過我都未有計劃,所以都冇追問,我屋企人有個群組,見到新聞都以為我結婚唔講!(林子善話有兄弟就嚟食糊!)係咪馬國明呀?推個波畀人先!我依家都係專心拍劇、調理好身體。(家人冇壓力?)冇,好開心爹哋同嘉穎關係好好。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!