網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

望生B前置業 林子善北上搵銀儲首期 __,林子善,

林子善希望有多啲賺錢機會,不過佢就話鍾意留喺香港多啲。藝人林子善到新城接受薛家燕訪問,透露即將首次為內地網絡大電影擔正做男主角:「導演嘅媽媽好鍾意我, ...


林子善希望有多啲賺錢機會,不過佢就話鍾意留喺香港多啲。


藝人林子善到新城接受薛家燕訪問,透露即將首次為內地網絡大電影擔正做男主角:「導演嘅媽媽好鍾意我,簽約嗰日我好興奮!」子善指故事與自己有點似,內容講述一個一夜成名的演員遇上人生低潮,最後靠朋友支持而翻身。他坦言希望有多點賺錢機會,不過較喜歡留在香港:「我鍾意同聲同氣,同埋唔想離開太太咁耐,佢會擔心我,我都會好掛住佢。(想搵定奶粉錢?)儲首期先,希望有個安樂窩,喺BB出世之前置業。」

對於有傳契妹唐詩詠與洪永城(Tony)復合,子善表示冇收到風,但希望Tony對詩詠好:「詩詠開心我就開心,希望有個男人對佢好,唔係玩玩吓或者嘥佢時間,想結婚先一齊。」子善形容詩詠很看重愛情,既單純又易信人,子善直言:「邊個對詩詠唔好,我就唔妥邊個。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!