網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

為見黎耀祥不擇手段!陳家樂爆阿媽大鑊 __,陳家樂,黎耀祥,

陳家樂嘅媽媽好醒呀!於無綫熱播劇《逆緣》內飾演沉睡了73年「鍾定國」的藝人陳家樂,自劇集播出後就聲名大噪,令他笑言出街唔可以好似之前咁Hea只係着短褲 ...


陳家樂嘅媽媽好醒呀!


於無綫熱播劇《逆緣》內飾演沉睡了73年「鍾定國」的藝人陳家樂,自劇集播出後就聲名大噪,令他笑言出街唔可以好似之前咁Hea只係着短褲拖鞋。他亦於電台節目內表示有途人認得出自己好開心,當主持人問到劇集獲29點收視的感受?陳家樂謙虛話對數字唔係特別清楚:「都係事後再問番身邊嘅朋友先知29點係近期好好嘅收視,其實都係因為有黎耀祥,佢係收視嘅保證。」問到之前一直都係拍開電影,為何會轉戰「公仔箱」?他表示只要是好角色,無論是在甚麼平台都會接拍,又指今次特意看了不少40至60年代的粵語長片,來模仿舊時的人講說話語氣、節奏。

問到面對強勁對手、前輩拍攝時會否感到壓力?陳家樂指拍之前都冇:「有同過姜大衛合作,感覺都可以,係第一次同祥哥(黎耀祥)埋位拍嗰時就好緊張,因為佢係我嘅偶像,我媽媽都好鍾意佢,細個成日都會一齊睇佢做嘅劇。」他又大爆媽媽更特意煲靚湯到片場探班,目的就是要見黎耀祥一面:「佢之前都未試過咁。」提到劇中有一幕是要摑佢哋一巴,陳家樂表示當時摑唔落手:「隻手硬到拍唔到,最後係副導走埋嚟叫我用佢塊面嚟練習,覺得好唔好意思,要佢受罪。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!