網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

劉佩玥護好姊妹獨撐大局 __,劉佩玥,

陳瀅落淚,劉佩玥即時呵番,果然係好姊妹。
劉佩玥護好姊妹獨撐大局藝人劉佩玥昨日出席活動,好姊妹陳瀅因意外遲大到,準時到場的她為了平息傳媒的鼓譟,活動未開始時先現身接受訪問「撐場」。談及她早前入 ...


劉佩玥護好姊妹獨撐大局

藝人劉佩玥昨日出席活動,好姊妹陳瀅因意外遲大到,準時到場的她為了平息傳媒的鼓譟,活動未開始時先現身接受訪問「撐場」。談及她早前入院,Moon說收到很多朋友問候,大為感動,醫生證實她的胃部淋巴發炎:「我好驚,未試過個胃痛到好似扭毛巾咁,喺醫院住咗一晚,吊鹽水又檢查血液同大便。」從未試過為健康着緊的她,刻意保留住院手帶,提醒自己要珍惜健康!問到緋聞男友周志文可有到醫院探望?她說:「冇,不過佢有傳短訊慰問我,我住院一晚,得爸爸媽媽同幾個好熟嘅朋友嚟探我。」

陳瀅落淚,劉佩玥即時呵番,果然係好姊妹。
陳瀅落淚,劉佩玥即時呵番,果然係好姊妹。

之前Moon專登捧周志文場睇打籃球,被指做跟得女友,她說:「當日有好多其他朋友落場,而我又好鍾意睇籃球,只係大家對我同佢比較敏感,先特別關注。」






鍾意就快D Share啦!