網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月18日 星期三

導賞團:江欣燕上山落水至激閨蜜遊 __,江欣燕,

識咗33年,原來佢哋都係第二次一齊去旅行。藝人江欣燕與戴蘊慧相識33載,感情深厚,但兩位姊妹淘平日忙工作,甚少相約出埠。繼廿年前的日本東京之旅後,二人 ...


識咗33年,原來佢哋都係第二次一齊去旅行。


藝人江欣燕與戴蘊慧相識33載,感情深厚,但兩位姊妹淘平日忙工作,甚少相約出埠。繼廿年前的日本東京之旅後,二人終於安排好時間再度「閨蜜遊」,到北海道滑雪。雖然今趟旅行出師不利,欣欣不慎跌倒整傷頸部及腰部,但無損其好心情,繼續與好姊妹豪食、豪玩!

欣欣今次與戴蘊慧到訪北海道二世古,當地是著名滑雪勝地,擁有四個大型滑雪場而聞名,每年吸引不少滑雪愛好者前往朝聖。欣欣相隔多年再滑雪,特意找當地教練「惡補」技巧,豈料甫出發已遇上驚險事故!她說:「我上機前同自己講,滑雪時唔好整親,點知一落機喺雪地行嗰陣,唔小心跣親仲要頭落地。好彩當地天氣好凍,我戴咗兩頂冷帽保暖,結果冷帽上嘅裝飾波波墊住,所以個頭冇事,反而整親頸同腰骨,尤其尾龍骨痛到好似一直被針拮咁。」

落機仆傷就住玩

第一日已出師不利,但難得與好姊妹去旅行,加上傷勢尚算輕微,故欣欣仍繼續滑雪行程,只是格外小心,以免傷上加傷!她說:「我仲有跟教練學玩Snowboard,但有傷在身一玩就腳痛,加上我返香港要做兩場騷,仲要着高踭鞋,為免再次整親,我全程特別小心,玩一陣就休息吓。同埋我唔敢由山頂滑落山腳咁危險,寧願慢慢搭纜車,順便欣賞雪景。」美景當前,欣欣亦忍不住邊滑雪邊Selfie留倩影。

揸電單車遇「鹹豬手」

此外,二人亦大玩雪上電單車,享受在雪地上奔馳的快感,怎料欣欣慘遇「鹹豬手」,笑言蝕晒底:「我負責揸車,坐我後面嘅戴蘊慧掛住影相,所以全程要捉實我,但就捉錯位置變咗摸胸,之後仲摸勻全身。不過佢對手套好厚,可能唔覺摸錯位置抽我水。」二人上完山又落水,轉場玩激流,欣欣大呼刺激:「不過玩完好攰,平時我都唔做運動,今次去旅行可謂做足一年嘅運動量!」

光豬浸溫泉

玩到周身骨痛,兩位好姊妹在酒店房內浸溫泉,消除疲勞,欣欣笑言跟戴蘊慧相識已久,肉帛相見亦不會尷尬。二人又去按摩鬆一鬆,欣欣說:「滑雪好消耗體力,着滑雪裝要用20分鐘,啲裝備又重,真係搬屋都冇咁攰!當地按摩師好專業,問清楚你嘅身體狀況,先決定按摩手法,果然一分錢一分貨。」

食鱈魚精子勁新鮮

去旅行點少得食?欣欣與戴蘊慧歎盡美食,包括海膽、長腳蟹及其他日式料理,想不到當地盛產鱈魚精子,欣欣一嘗後大讚新鮮:「難得去旅行,點都要豪食、豪玩、豪住,我哋每人一日一板海膽,但戴蘊慧好細食,結果我每日要食一板半。今次仲食咗鱈魚精子同肺部,感覺好新鮮!」欣欣此行突然胃口大增,即使鯨吞兩個魚生飯都唔夠飽,難怪她大呻足足重了5磅,但望落依然咁Fit,果然是得天獨厚!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!