網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

長賣長有!白石麻衣寫真集第18度加印 __,

第18度加印係勁!日本人氣女團乃木坂46的25歲主將白石麻衣,去年2月推出第2本個人寫真集《Passport》,在當地賣個滿堂紅,成為去年最暢銷寫真集 ...


第18度加印係勁!


日本人氣女團乃木坂46的25歲主將白石麻衣,去年2月推出第2本個人寫真集《Passport》,在當地賣個滿堂紅,成為去年最暢銷寫真集。雖然寫真集至今推出已有一年零2個月,但依然長賣長有,昨日便宣布第18度加印,累積出貨量已超過29萬本,出版界人士亦坦言「冇諗過」!

此外,姊妹組合欅坂46的19歲人氣成員長濱禰留,亦不讓白石專美,她去年推出的處女寫真集亦宣布第7度加印,累積出貨量已達18萬本。而隊長菅井友香亦落實於6月5日推出在巴黎拍攝的首本個人寫真集,成為第3名出寫真集的欅坂成員。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!