網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

否認發明星夢!蘇煒喬:我追嘅係態度 __,

Ivan今日上電台宣傳新歌。歌手蘇煒喬(Ivan)今日到電台宣傳新歌《筷子》,他介紹說:「今次係一首情歌,筷子本身係一對對,如果分開咗就會冇用,好似人 ...


Ivan今日上電台宣傳新歌。


歌手蘇煒喬(Ivan)今日到電台宣傳新歌《筷子》,他介紹說:「今次係一首情歌,筷子本身係一對對,如果分開咗就會冇用,好似人生咁,一對陪伴你嘅筷子可以陪你嘗遍生活中嘅甜酸苦辣。」

感謝身邊人開解

入行兩年,Ivan坦言心態上有轉變:「以前會覺得唱歌就要攞獎,依家發現只要Keep住有新歌出其實已經好好。當你覺得自己捱緊嘅時候,身邊有好多人都陪緊你一齊捱。」他感謝家人和同事的開解和輔導,因自己曾有想不通的時候:「自己辛苦做出嚟嘅、正正經經嘅音樂未必可以聽到反應,一啲玩噱頭嘅反應反而會好,就會諗我係咪應該搞笑啲呢?但係咁樣就違背咗自己鍾意做音樂呢件事,個人會有迷失,唔知堅持緊啲咩。」Ivan放棄入行前的銀行工作轉做歌手,他否認自己發明星夢:「我唔係追夢,追嘅係一種態度,人生係需要有閱歷,雖然同以前收入差好遠,但係見證住整個團隊努力去做好一件事,就知道大家都係做緊熱愛嘅事情。」

感謝師傅

Ivan特別多謝師傅雷有輝:「喺歌唱呢條道路上,師傅真係幫咗我好多。每當我有問題,佢都係虛位以待,同我去傾、去面對,又同我分享佢哋以前係點樣捱,叫我堅持落去。唔止佢,成隊太極樂隊都好似大哥哥咁對我好好,今晚佢哋開演唱會,我一定會去支持,祝佢哋演出成功!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!