網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

病後開工 鄭融落水拍MV苦戰17粒鐘 __,鄭融,

鄭融好鍾意新歌,為了MV苦戰了17粒鐘,仲要啱啱病好就落水拍。歌手鄭融到電台宣傳新歌《一切天空早注定》,想透過歌曲帶出相信愛情是永恆的訊息,她笑言今次 ...


鄭融好鍾意新歌,為了MV苦戰了17粒鐘,仲要啱啱病好就落水拍。


歌手鄭融到電台宣傳新歌《一切天空早注定》,想透過歌曲帶出相信愛情是永恆的訊息,她笑言今次新歌製作「好刺激」,年頭1月才於上海錄音,4月就已經可以派台同拍攝MV,整個流程都非常順暢:「好鍾意首歌啲歌詞,同埋今次個音樂班底係全女班。」

談及新歌MV,鄭融自爆拍攝MV前突然發燒又流鼻水,好驚會影響拍攝進度:「前一晚係咁祈禱,又即刻去睇醫生同埋勁瞓,好彩當日即刻退燒,又冇晒啲周身痛,着住件羽絨去開工。」

而MV整個過程拍咗足足17個鐘,仲要「搵命搏」落水拍攝,她說:「佢哋專登放咗枝暖水棒落水,一直熱住啲水就舒服啲,同埋水入面有閃粉,要戴住嗰耳塞保護唔好入咗耳,但之後都要拎啲膠紙黐番出嚟。」問拍攝是否特別辛苦?鄭融安慰自己說:「辛苦唔緊要,最緊要效果靚。(下次會唔會再試?)唔會喇,再次咪翻抄?一次就夠」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!