網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

愛得太遲會留憾 黃長興法式擁抱享天倫 __,黃長興,

暖男黃長興與家人一齊拍廣告,趁機享天倫樂。香港先生黃長興向來愛錫妻兒,暖男形象深入民心,雖然最近為拍攝新劇忙得不可開交,但他總會把握僅有的時間享天倫, ...


暖男黃長興與家人一齊拍廣告,趁機享天倫樂。


香港先生黃長興向來愛錫妻兒,暖男形象深入民心,雖然最近為拍攝新劇忙得不可開交,但他總會把握僅有的時間享天倫,即使接拍廣告,長興都選擇全家上陣,寓工作於親子,順道將溫馨畫面展現人前!

長興早前帶同愛妻Peggy及一對寶貝Paige、Tristan到影樓拍攝廣告,長興跟愛妻換上西裝與晚裝,配合一對仔女的小王子及小公主造型登場,充滿氣派,兩夫妻不時錫錫小朋友,幸福滿瀉。

四人之後又輕裝上陣,在「LOVE」大字間大擺甫士,肥肥的Tristan肚仔凸凸,十分可愛、搶鏡,一家人藉着工作相聚了整個下午,順利拍攝完畢後,Tristan即時跌watt扭眼瞓,長興把愛兒一抱入懷,強壯的臂彎默默展現出暖男本色。

推廣抱抱錫錫

感性的黃長興坦言十分愛惜家人:「家人永遠佔據我心中嘅第一位,即使幾忙,只要一有空閒時間,我都願意花精神陪佢哋四處玩,尤其係孩子大得很快,真係唔想錯過佢哋成長嘅每一刻!」

在法國長大的長興更自爆堅持要與家人攬攬錫錫:「這做法對於中國人來說可能不太習慣,但我喺外國長大,感覺呢啲係微不足道嘅抱抱同錫錫,其實係充滿愛,所以我堅持每日出門,都要跟屋企人親親,除咗妻兒,我對爸爸媽媽兄弟姊妹都會這樣做!大家都不妨試試,總好過因為『愛得太遲』而留憾!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!