網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

看破世事?孫慧雪囝囝玩泥漿天然呆萌爆 __,孫慧雪,

得意到裂呀!藝人孫慧雪(雪雪)去年為老公誕下囝囝Riley,自從囝囝出世之後,雪雪幾乎將所有時間都擺晒喺佢身上。同好多媽媽一樣,雪雪都會為囝囝安排啲活 ...


得意到裂呀!


藝人孫慧雪(雪雪)去年為老公誕下囝囝Riley,自從囝囝出世之後,雪雪幾乎將所有時間都擺晒喺佢身上。同好多媽媽一樣,雪雪都會為囝囝安排啲活動等佢同囝囝都唔使成日困喺屋企!

呢日雪雪就喺社交網晒出多張同Riley一齊去玩泥漿嘅相,雪雪留言:「玩得好開心呀!泥漿摔角咁 12.4.2018」相中見Riley同一班BB一齊喺個充氣水池玩泥漿,不過人仔細細嘅Riley就似乎未識得享受到箇中樂趣,其他B玩到笑晒,佢就眼定定咁望住另一個方向,天然呆,勁Cute Cute!除咗玩泥漿之外,Riley仲大玩紙碎,而且搞到成頭都係,但相中見到佢好似都係冇乜反應咁。唔少網民都話Riley愈大愈似雪雪,唔知發呆呢樣嘢係咪都係似媽媽呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!