網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月13日 星期五

減磅狂操扮渣男 瑛太為愛打擂台 __,渣男,

瑛太今次唔打乒乓波玩打擂台。日本男星瑛太同「國民老婆」新垣結衣打完乒乓波後,於4月26日在香港上映的新片《擂台物語》中,瑛太與巨胸女星佐藤江梨子為愛打 ...


瑛太今次唔打乒乓波玩打擂台。


日本男星瑛太同「國民老婆」新垣結衣打完乒乓波後,於4月26日在香港上映的新片《擂台物語》中,瑛太與巨胸女星佐藤江梨子為愛打擂台。

瑛太於片中飾演只會發明星夢的渣男,空有理想的他,終日無所事事,只靠女友供養,食軟飯過日。直至有日女友離他而去,他才決心發奮為愛上擂台。電影由《100円的愛》導演武正晴執導,瑛太為了角色,花了兩個月狂操減磅。女主角佐藤江梨子近年結婚生仔,今次收起身材相隔4年擔正電影演出。此外,格鬥界猛人武藤敬司、武尊及名導岩井俊二亦畀面客串演出。

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!