網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

太極與逾70人交響樂團合作:好震撼 __,太極,

真係好多人呀!殿堂級樂隊太極六子為4月13及14日在紅館舉行的《歐洲坊呈獻太極交響狂熱演唱會》綵排,與60位交響樂團樂手練習《一切為何》及《全人類高歌 ...


真係好多人呀!


殿堂級樂隊太極六子為4月13及14日在紅館舉行的《歐洲坊呈獻太極交響狂熱演唱會》綵排,與60位交響樂團樂手練習《一切為何》及《全人類高歌》等歌曲。眾人非常認真地一試再試,務求令效果盡善盡美。受訪時,HiFi德表示已大致準備好,但還要進行微調。Patrick坦言現時心情興奮多於緊張,因為能夠與陣容龐大的交響樂團夾Band是夢想成真:「好震撼!練嘅時候已經感受到!」蛇仔則深表認同,認為就算與其他樂隊合作,最多只有十數人,但這次總共有70多人!Ricky亦大讚聲音令人非常感動,尤其是唱慢歌的時候。

Joey笑言學會了節制,大家比以前專心得多:「已經練咗差唔多兩星期,平時練唔使4日就得!」Patrick笑說:「如果一個錯咗,大家就唔知去咗邊!我哋慣咗喺台隨時改變,但係佢哋唔得。」Gary坦言大家都很辛苦和壓力很大,很多謝交響樂團各位專業的成員,他們更大讚指揮愈練愈靚仔:「型到爆!直情係男神!」

說到Gary會再次獻唱自己創作的《怪你過份美麗》,他們形容這個版本比以往更出色:「將當時編嘅嘢放大好多倍,有埋升Key,哥哥(原唱者張國榮)都好似未試過同交響樂團唱呢首歌,佢應該好妒忌Gary!好似聽HiFi碟咁。」太極透露會唱外國樂隊及本地歌手的歌曲,自言從小演唱其他人的歌曲,因此毫無難度!Joey還大爆會與許志安同台演繹二人配音的動畫《玩轉極樂園》的歌曲:「原本冇嘉賓嘅,但因為動畫拎咗奧斯卡最佳動畫,到時角色阿德同曲神就會同台演出!」

至於Joey兒子這次會再度參演,Joey說:「可能玩一個故事,未知。有首歌叫《樂與悲》,之前都幻想過有大師演奏敲擊樂,諗諗下監製就叫我個仔嚟,咁就叫佢打埋啦。」他指兒子可能於明年離開香港,笑指這是「告別」演唱會,大家要密切留意!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!