網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

【狗仔出更】愛B愛夫又愛犬 巨肚熊黛林孖老公帶狗睇獸醫 __,熊黛林,

熊黛林(Lynn)前年嫁俾家族坐擁百億資產嘅富二代郭可頌,去年宣佈懷孕,預產期約於今年5月,Lynn好快就會榮升做潮媽嘅行列,上月佢仲同老公郭可頌影咗 ...


熊黛林(Lynn)前年嫁俾家族坐擁百億資產嘅富二代郭可頌,去年宣佈懷孕,預產期約於今年5月,Lynn好快就會榮升做潮媽嘅行列,上月佢仲同老公郭可頌影咗一輯好Sweet嘅孕照,幸福指數爆晒燈

(新聞連結:https://bit.ly/2p70qqZ)

雖然將做媽媽,但Lynn都冇離棄家中嘅愛犬,日前佢就腹大便便咁抱住狗狗去跑馬地到獸醫診所做檢查,當然愛妻號郭可頌都有陪伴身邊

當日下午三時許,Lynn就同老公郭可頌離開天后嘅寓所,見到郭可頌充當「柴可夫」,而腹大便便嘅Lynn就抱住愛犬,登上座駕嘅後座做乘客。然後郭可頌就驅車到跑馬地,但因為搵唔到泊車位,郭可頌就喺跑馬地兜咗兩條街先搵到車位。

泊好車後,郭可頌先落車,然後就幫老婆開車門,Lynn就抱住愛犬,好小心嘅落車,郭可頌就好細心咁扶住老婆。原來佢哋係帶狗狗去睇獸醫,入咗診所後不久,郭可頌就先行離開診所,見佢返回泊車位取車,但佢並唔係離開,原來佢係想將架車泊近啲診所。見佢一直喺車上等候,期間見佢接聽電話,之後佢就落車折返診所,相信係老婆大人Lynn致電俾佢,通知佢狗狗已經睇完醫生。然後郭可頌去診所接老婆。

兩公婆步出診所時,就改由郭可頌抱狗狗,Lynn行出診所時,就發現有記者,佢亦好友善咁向記者揮手,然後隨住老公行去座駕,然後登車離開,由郭可頌駕車返回寓所。

另外,郭可頌雖然身家豐厚,但講到照顧老婆,佢就全不假手於人,好似早前佢就被《蘋果》影到佢獨自一人去到北角電器道街市買餸。當日下午四時許,見一個己揸住駕紅色跑車到電器道街市,泊好車後,佢先去一間茶餐廳買新鮮出爐嘅麵包,然後佢就麵包放上車。接着就去到街市買餸,買咗啲菜、豆腐等等,最後一站佢就係去斬料,買咗啲燒味先離開街市,直接驅車返屋企。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



採訪、攝影:孔志豪、畢紹基
即將榮升做潮媽嘅Lynn,對愛犬不離不棄,日前孖老公帶狗狗去睇獸醫。
佢哋泊好車後,慢慢行去診所。
離開時,到老公抱住狗狗。
Lynn發現有記者,都好友善咁揮手。
腹大便便嘅Lynn行路時都小心翼翼。
早前佢就喺社交網分享美麗孕照。(資料圖片)
(資料圖片)
(採訪、攝影:黃曉程、羅德光)
郭可頌親力親為去買麵包。
更上街市買生果。
買菜


跟住揸住架紅色跑車返屋企。

鍾意就快D Share啦!