網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

一家三口出遊 窪塚洋介黐實囡囡唔肯放 __,

咁話晒囡囡都係爸爸嘅前世情人,黐到實都好應該!現年38歲的日本男星窪塚洋介,前年與舞蹈員Pinky再婚後,去年6月老婆誕下第二胎囡囡,並不時在Inst ...


咁話晒囡囡都係爸爸嘅前世情人,黐到實都好應該!


現年38歲的日本男星窪塚洋介,前年與舞蹈員Pinky再婚後,去年6月老婆誕下第二胎囡囡,並不時在Instagram公開湊小朋友的情況,包括替囡囡剪指甲等,打正旗號是一名廿四孝老竇。

近日窪塚趁春天假期,帶妻女到夏威夷旅行,由公開發放的相片中看到,窪塚不是抱着女兒在海灘玩水,就是坐大髀吃美食,甚至有一張疑是沖涼前全裸抱着囡囡的照片,完全可以感受到窪塚有女萬事足的心情!雖然囡囡不離手,窪塚亦沒有忘記前妻non所生的14歲餅印仔仔愛流,自己甫度假相之餘,亦公開愛流走訪紐約的照片。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!