網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

想未婚生B?關楚耀心急向陳柏宇取經 __,陳柏宇,關楚耀,

關楚耀大讚陳柏宇「好快手」,要向對方取經!歌手關楚耀(Kelvin)出席饑饉活動,自製5款PostCard在現場義賣。問到PostCard沒有他肖像, ...


關楚耀大讚陳柏宇「好快手」 ,要向對方取經!


歌手關楚耀(Kelvin)出席饑饉活動,自製5款Post Card在現場義賣。問到Post Card沒有他肖像,只有風景?Kelvin謂:「咁影人物相平時喺social media上載,大家都睇到。(有冇諗過出相集?)暫時未有呢個計劃,等將來有小朋友先。」

談到陳柏宇(Jason)宣布做爸爸,問到可有恭喜對方?Kelvin謂:「係呀,尋晚睇到佢嘅post都呆一呆,恭喜佢搞掂咗,好快手,真係要問佢食咗咩補品!(你諗住未婚生B?)唔係,問定啫!總之恭喜佢哋,因為兩個都係我朋友,仲以為佢哋過吓二人世界先。(Jason 好勤力造人?)佢個人係好鍾意小朋友,佢嘅小朋友似佢樂天性格好好,咩都可以一笑置之,係新一代樂壇笑彈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!