網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

JW義賣懷舊玩具 成功籌款二千蚊 __,JW,

勁呀!藝人王灝兒(JW)今晚出席「饑饉三十」的閉幕典禮,JW說十分難得可以同一大班歌手朋友聚集和傾偈,但是連續三十小時沒有進食的她直言已經十分肚餓:「 ...


勁呀!


藝人王灝兒(JW)今晚出席「饑饉三十」的閉幕典禮,JW說十分難得可以同一大班歌手朋友聚集和傾偈,但是連續三十小時沒有進食的她直言已經十分肚餓:「今年係第二次參加,依家已經好肚餓,加上頭先個饑饉市集度用咗好多energy(能量),一直都係企,又要行來行去咁。」

在市集擺檔義賣懷舊玩具籌款的JW笑言銷量不錯:「我成功籌到二千幾蚊喇!因為我賣得好平,波子棋都係賣十零廿蚊,所以好快可以賣得晒。(成本用咗幾多?)投入嘅錢都係差唔多呢個價錢,因為自己都係幾乎用成本價賣番出去。(下次試吓整啲手作仔來賣?)我都想試吓,等我發掘吓自己有咩強項先,或者好似Kelvin(關楚耀)咁影自己嘅相出來賣都幾好,下次可以試吓自己影相。」

問到三十小時結束後男朋友可會來接她?JW笑言:「唔會喇,佢要做嘢嚟唔到,我完咗之後都要去參加朋友婚禮。(諗好要食咩未?)冇諗喎,喺婚禮上面可以食啲嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!