網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

分開廿幾日 劉畊宏老婆忍唔住去巴黎尋夫 __,

好甜蜜呀!正所謂小別勝新婚,台灣藝人劉畊宏最近去咗法國巴黎一段時間,太太王婉霏呢日終於受唔住相思之苦飛到當地「尋夫」,劉畊宏好興奮咁喺社交網上載二人合 ...


好甜蜜呀!


正所謂小別勝新婚,台灣藝人劉畊宏最近去咗法國巴黎一段時間,太太王婉霏呢日終於受唔住相思之苦飛到當地「尋夫」,劉畊宏好興奮咁喺社交網上載二人合照,留言話:「感謝婉霏飛來巴黎為我加油...[淚]我們20多天沒見了...突然感覺精神飽滿[哈哈]..跑前先好好吃一下!」睇相見到佢兩公婆好鬼得癡纏,喺機場見面已經上演一幕久別重逢嘅戲碼,情不自禁咁深深擁抱,之後佢兩個仲去咗歎海鮮,真係好sweet!

而王婉霏亦有轉發老公嘅博文留言話:「一通電話的游說,讓我立馬出發,孩子你們乖乖在家,媽媽去去就回!雖然媽媽很難放下你們,但爸爸這時也需要媽媽 這三天像是偷來的,說走就走的旅行!特別不容易!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!