網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

華鼎獎:黎燕珊激罕晒事業線 __,黎燕珊,

性感呀!前亞姐黎燕珊現身第23屆華鼎獎的紅地氈儀式,她以低胸露背的白色晚裝上陣,雖然胸前有層薄紗,但仍見到三吋事業線,甚有睇頭。黎燕珊自言很久未穿得如 ...


性感呀!


前亞姐黎燕珊現身第23屆華鼎獎的紅地氈儀式,她以低胸露背的白色晚裝上陣,雖然胸前有層薄紗,但仍見到三吋事業線,甚有睇頭。

黎燕珊自言很久未穿得如此性感,她說:「今日嚟頒發製作人獎,所以盛裝啲,套衫揀咗成個月,仔女都過關。(打扮要仔女批准?)都要顧及佢哋感受,佢哋都覺得媽媽性感得嚟係高貴,唔係cheap,媽媽係與時並進,我為咗着呢套衫而狂做運動。」剛簽約無綫的她透露現時忙拍劇,她指自從簽約無綫後,仔仔好開心,她解釋:「因為可以同佢啲偶像拍劇,我依家同周柏豪、楊千嬅拍劇,仔仔後日返英國,希望仔仔下次返嚟香港可以探班,因為仔仔都鍾意唱歌,可以同柏豪、千嬅傾吓唱歌嘢。(仔仔想入行?)我都同佢講晒啲唔好嘅嘢,仔仔同我講我係有興趣啫,唔係代表我想入行。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!