掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

【BB仲未改名】孖女似媽咪咁靚 熊黛林:老公開心到不得了 __,熊黛林,

熊黛林(Lynn)2016年同擁有百億資產嘅郭可頌結婚,去年成功懷孕,噚日就話Lynn已經榮升潮媽行列,剖腹誕下一對孖女(新聞連結:https://b ...


熊黛林(Lynn)2016年同擁有百億資產嘅郭可頌結婚,去年成功懷孕,噚日就話Lynn已經榮升潮媽行列,剖腹誕下一對孖女(新聞連結:https://bit.ly/2hdLVi4),今日佢就透過經理人公司發佈一家四口的全家福,一臉幸福,羨煞旁人!

新手媽媽Lynn表示第一眼見到兩個囡囡時,又感動又開心,Lynn話:「BB女5磅左右,眼仔好大好靚女,老公開心到不得了。」出名錫老婆的郭可頌,喺Lynn入產房前非常緊張,見到老婆同囡囡平安時終於鬆一口氣。但由於初生BB太嬌小,令新手郭爸爸不敢亂抱兩位前世情人,最終要靠Lynn出手:「我叫老公坐定定擺住抱B姿勢,然後叫我媽咪抱囡囡放在老公懷抱,老公後來抱到不捨得放手。」

郭爸爸有Lynn這個大情人,又新添兩位小情人,自然幸福滿瀉,Lynn更說看到大隻老公抱住嬌小B女的畫面,反差很大非常搞笑。而剛剛生完BB的Lynn精神相當不錯,且安心咁話:「媽咪都有飛過來香港陪我待產,我已慢慢開始學習湊小朋友,並餵人奶;因為是對BB最好的嘛,最緊要她們健康。」至於BB現時仍未改名,Lynn和老公會細心為囡囡挑選最適合的名字。

Lynn為郭家添孖女,升呢姑媽嘅郭可盈今日接受《蘋果》訪問就話:「一次過做孖女姑媽,探咗佢哋好得意,一個似媽咪,一個似爹哋,孖女磅數好平均,第一日就分到大孖細孖。」可盈有冇傳授湊女心得畀Lynn?可盈話:「雖然8年前,但我仲有啲心得。」可盈又話囡囡津津做咗表姐好開心:「佢爭住抱BB。」

問到可盈送乜嘢禮物畀孖姪女,佢話:「最緊要送番表姐着過衫仔,係傳統,將啲luck同兩個表妹分享。」可盈話孖姪女應該會搞百日宴:「湊孖女忙一倍,佢哋有排忙,我得閒都有去幫吓手。」可盈大讚弟婦Lynn叻女:「佢成個孕程只係初期有嘔,後嚟都好OK,BB出嚟又健康。」可盈表示無意再生,孖女正好係表姐最好玩伴。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



熊黛林第一眼見到兩個囡囡時,又感動又開心

一家四口,好幸福




鍾意就快D Share啦!