掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

梁愷庭掃周杰倫飛 疑遭騙財 __,周杰倫,

梁愷庭掃周杰倫飛,疑遭騙財,損失五萬多元。曾參加過《中國好聲音2016》、在陽江賽得冠軍的歌手梁愷庭(Emana),在社交網自爆疑遭騙徒騙財。事發於去 ...


梁愷庭掃周杰倫飛,疑遭騙財,損失五萬多元。


曾參加過《中國好聲音2016》、在陽江賽得冠軍的歌手梁愷庭(Emana),在社交網自爆疑遭騙徒騙財。事發於去年10月及11月期間,Emana透過報稱任職剪接導演的李先生及其友人曾小姐代買今年於3月假紅館舉行的周杰倫演唱會內部預售門票,入數61張門票合共67,100元後,因沒有收到門票而要求退款,但只收回13,000元,尚欠54,100元餘款,而負責的曾小姐卻「失蹤」,結果她要報警求助。

Emana接受東網訪問時呻笨:「以後都唔做呢啲雞仔媒人,我啲朋友損失多啲(錢),有啲唔太熟嘅朋友,我就墊支咗一萬幾千先,我想講大家聽唔好買黃牛飛之餘,亦都唔好幫朋友買飛,如果要睇騷,就自己去買,唔好再信代買飛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!