掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

【未婚夫與父同齡】雙方家人冷對 阮大勇未婚妻痛哭:成日覺得我謀住佢啲嘢 __,阮大勇,

海報師阮大勇拍拖以來一直保密,連父母家人都不知情,直至上星期五,兩人忽然一次過在fb宣佈拍拖兼訂婚的消息,令人嘩然。雙方家人有冇反對?Virginia ...


海報師阮大勇拍拖以來一直保密,連父母家人都不知情,直至上星期五,兩人忽然一次過在fb宣佈拍拖兼訂婚的消息,令人嘩然。

雙方家人有冇反對?Virginia說不知道,因為父母早已離婚,且自己與雙親關係好疏離,在公佈婚訊後,媽咪只在fb給了一個like。

當阮老師向Virginia父親「提親」的時候,女方父親只回覆謂很忙,不方便聊電話講,並謂稍後「約出嚟見面傾」,不過之後一直未再聯絡。

Virginia承認:「有少少先斬後奏,因為如果我地向所有人請示,所有人都會反對,冇人會贊成。」至於阮老師女兒,與Virginia同齡,她又是否贊成?阮老師說:「佢初初同Virginia好傾得,不過後來佢知道我要結婚,佢都話:『哎呀,爸爸你真係咁樣……』佢都有啲顧慮,做女有咁嘅反應係好正常,佢話你咁大年紀,會唔會俾個女仔呃呀?我估佢有咁想法,我希望佢慢慢了解多啲啦。」

婚禮,兩人決定不擺酒,咩都唔搞,阮老師坦言Virginia不太想見他的朋友。Virginia就說:「我唔鍾意人哋指指點點,我覺得好多人好錫佢,成日覺得我係一個壞女人,唔知謀住佢啲乜嘢,所以你對我品性唔了解就唔好埋嚟批評我啦,因為我會覺得好委屈嘅。」

說到這裡,Virginia已忍不住眼淚:「我真係俾佢(阮大勇)真誠感動0架嘛,點解啲人覺得我係貪佢錢?世俗人眼光就係覺得一個後生……」阮老師即安慰她:「我係畫畫佬,冇可能係有錢佬,我又唔係畢加索。我又冇做房地產投資……我覺得佢為我犧牲好大,壓力好大,我壓力冇佢咁大,所以我盡我力量,對佢一日好過一日。」

曾有一段不愉快婚姻的Virginia說,離婚後曾想過不再拍拖:「佢(阮大勇)冇做啲嘩眾取寵嘅嘢,好低調,令我好舒服,冇海枯石瀾,反而令我好平靜,呢個人可以信賴,同埋我望住佢,其實可以過廿年卅年。」

是否因為缺乏父愛,才愛上阮老師?Virginia說:「係嘅,我承認嘅,佢可以填補到我心靈。有時好似我爸爸關心我支持我,因為由細到大,我爹哋媽咪從來冇讚過我,我係缺乏家庭溫暖,所以識咗佢之後好平靜,呢個世界我乜都唔驚,我唔相信愛,但我相信佢個人就得啦。」

然後Virginia望一望阮大勇:「佢成日話,你點知你唔會死得早過我?點解我哋唔好好珍惜呢十年或者廿年呢?其實佢堅勇敢0架!」

(攝影:陳俊強 攝錄:廖達燊) 當阮老師向Virginia父親「提親」的時候,女方父親只回覆謂很忙



Virginia講到好多人覺得佢係一個壞女人,已忍不住眼淚

婚禮,兩人決定不擺酒,咩都唔搞






鍾意就快D Share啦!