掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

酒凹夠煞食!陳米雪最愛曲線恨有S身形 __,米雪,

陳米雪可愛酒凹真係冇得輸!模特兒陳米雪憑開朗個性在網上吸納Fans,擁有可愛酒凹及白滑肌膚的她直認唔曬得,因此較喜愛室內運動例如做Gym及跳舞,講到K ...


陳米雪可愛酒凹真係冇得輸!


模特兒陳米雪憑開朗個性在網上吸納Fans,擁有可愛酒凹及白滑肌膚的她直認唔曬得,因此較喜愛室內運動例如做Gym及跳舞,講到Keep Fit心得,她說:「我平時少肉少飯,亦好少食糖,我覺得女仔身型Fit得嚟肌肉有曲線就最好睇,我鍾意佘詩曼嘅身型,瘦之餘有S形,我自己仲有大把改善空間,特別想減手臂,因為打排球多搞到手粗。」

問到擇偶條件,米雪表示對方要愛做運動又要識講笑:「個人唔可以太木獨,我成日好無聊就笑一餐,佢唔可以黑面話我笑咩。(以前試過?)都係,佢仲話我唔夠成熟!(要靚仔?)冇咩所謂,發現多數靚仔都自大,普通就可以。」她又笑言另一半要似其父親,要有責任心及管家。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!