掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

真空上陣!文詠珊中門大開自嘲冇嘢騷 __,文詠珊,

JM以一身中性打扮出席珠寶品牌展覽。藝人文詠珊(JM)以一身中性打扮出席珠寶品牌展覽,心口中門大開,非常性感!問到是否真空上陣?她表示以前冇人教襯衫, ...


JM以一身中性打扮出席珠寶品牌展覽。


藝人文詠珊(JM)以一身中性打扮出席珠寶品牌展覽,心口中門大開,非常性感!問到是否真空上陣?她表示以前冇人教襯衫,試過穿西裝外套入面打底,怎料影相效果好「小氣」,故寧願黐膠紙:「今日襯首飾,想大方啲出嚟,適當地係OK。(騷身材定首飾?)冇嘢騷,大家都知唔使講,冇咁嘅效果係我身上!」她透露現時忙於宣傳內地電視劇《風聲》及網劇《冒險王衛斯理》,五月中會到上海拍戲。

已恭喜黎明

談及前老闆黎明誕女,JM表示從報道得知消息,有傳短訊恭喜他。她坦言不想打擾對方,又認為好難挑選禮物:「到依家都諗唔到送咩,覺得佢哋咩都有,想諗份有心思同心意嘅,可能送條水晶裙畀BB。」問可有留意黎明「漢奸論」,形容爆料者為漢奸?她直言咩都唔知:「有時做呢行都想有自己空間,我諗佢唔係咁意思,希望有番自己私隱,同埋都係想保護家人。(覺得佢說話嚴重咗?)當然我唔知咩事,但相信佢都唔係咁開心,件事又唔想咁快畀人知,所以我都唔想作出評論,畀番空間佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!