網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月25日 星期三

之前扁晒嘴 關心妍囡囡唔再怕醜聞歌起舞 __,關心妍,

早前泰國度假楊榮心唔肯跳舞。歌手關心妍一家三口早前跟好友蔡一智等人去咗泰國度假,Jade之前仲特登同囡囡楊榮心練歌,諗住送畀蔡一智嘅太太慶祝生日,不過 ...


早前泰國度假楊榮心唔肯跳舞。


歌手關心妍一家三口早前跟好友蔡一智等人去咗泰國度假,Jade之前仲特登同囡囡楊榮心練歌,諗住送畀蔡一智嘅太太慶祝生日,不過當時心心一到表演就怯場扁晒嘴仔,所以唔成功。

今日Jade又再喺社交網甫出心心喺屋企大騷舞技嘅短片,Jade就負責坐喺梳化上自彈自唱,而紮起辮仔嘅心心就拎住個沙錘邊揈、邊自轉,玩得不知幾咁開心!之後心心仲轉到坐咗喺地下,睇佢玩得咁興奮,真係同上次喺泰國嘅表演真係差得遠,就連Jade都話囡囡好享受今次嘅表演,Jade留言:「說好的練習原本應該是這樣的,相比布吉的演出享受好多了。昨天楊榮心突然攞住個shaker自轉八個圈之後同(我)講要bibi (餅乾)我話其實練習和表演早已完結不用再問我了 #lavasong #ukulele」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!