網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月25日 星期三

S形蛇腰勁吸睛!歐家裕撇甩囡囡歎世界 __,

最近歐家裕就撇甩囡囡同老公過二人世界。索模歐家裕(Joe)去年結婚兼誕下愛女,最近Joe爭取跟老公的二人世界時間,拍拖到台灣旅行五日,到了台北、台中、 ...


最近歐家裕就撇甩囡囡同老公過二人世界。


索模歐家裕(Joe)去年結婚兼誕下愛女,最近Joe爭取跟老公的二人世界時間,拍拖到台灣旅行五日,到了台北、台中、高雄及墾丁,她說:「近近地揀台灣因為本身好鍾意台灣,又適逢墾丁有春吶音樂節,想放鬆吓但又掛住個女,所以冇留好耐,五日行程都好趕,盡量見吓啲朋友,佢哋好熱情帶住我哋周圍去。」

講到最深刻行程,Joe表示是同在墾丁浪漫放煙花,以及享受策騎樂趣,在森林策騎兜了一圈,猶如童話中的人物,問到有否享受陽光與海灘?她說:「個沙灘好靚呀!但因為仲係涼涼地,所以冇去玩水,影吓相算喇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!