網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月25日 星期三

揀男友着重實際!韓君婷拍拖專一唔收兵 __,韓君婷,

韓君婷去灣仔為自己嘅醫學美容品牌舉行發布會。藝人韓君婷最近忙於打理醫學美容品牌,今日其品牌在灣仔舉行產品發布會,並請來新進女子組合星座少女擔任代言人, ...


韓君婷去灣仔為自己嘅醫學美容品牌舉行發布會。


藝人韓君婷最近忙於打理醫學美容品牌,今日其品牌在灣仔舉行產品發布會,並請來新進女子組合星座少女擔任代言人,君婷大讚四位少女形象正面活潑。

君婷表示最近為生意一腳踢,但今日活動有同事幫手,自己只負責做司儀,比較輕鬆。講到感情生活,她直言冇時間拍拖。問她沒有收兵?君婷笑說:「我一向好專一,每次拍拖都全情投入,計劃結婚生仔,不過未遇到。(有冇追求者?)梗係有,但唔代表要一齊,最近身邊有後生女仔朋友第一次拍拖,都問我哋啲姐姐嘅意見,佢少女仲好多幻想,我就輕輕咁警告吓佢,叫佢睇清楚先。(咁你依家揀男朋友有咩條件?)可靠,唔講大話,欣賞我,其實唔使太口甜舌滑,我着重實際一啲,唔好講多過做。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!