網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月25日 星期三

自嘲靠老竇!夏雨仔叫陳炳銓「着拖鞋」 __,夏雨,陳炳銓,

自抽無極限!ViuTV將於下星期推出派錢遊戲節目《GoodNightShow全民星戰》,幾位ViuTV藝人陳炳銓、黃奕晨、王詠珩、李昭南日前先走到旺角 ...


自抽無極限!


ViuTV將於下星期推出派錢遊戲節目《Good Night Show全民星戰》,幾位ViuTV藝人陳炳銓、黃奕晨、王詠珩、李昭南日前先走到旺角街頭拍攝宣傳短片,看看一般市民要幾耐才可賺到一千港元。

陳炳銓和黃奕晨拍攝時大玩爆肚,講到如何極速賺取一千元時,黃奕晨竟叫陳炳銓:「着下拖鞋囉!」身為李佳芯男友的炳銓即跳出來反擊:「噓!我哋唔使靠呢樣嘢嘅!你都唔使」豈料作為著名藝人夏雨之子的黃奕晨突然自嘲道:「係我靠老竇嘛!」兩人「突破盲腸」的抽水式對話成功營造搞笑效果。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!