掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

張秀文:受虐除剩Bra 張秀文拍足兩日吊戲痛到喊 __,張秀文,

真係慘慘豬呀!無綫34D「咪神」張秀文有份參與網劇《冒險王衛斯理》,飾演主角「衛斯理」余文樂的表妹「彩虹」,有不少發揮機會。動用得「咪神」參演,自然要 ...


真係慘慘豬呀!


無綫34D「咪神」張秀文有份參與網劇《冒險王衛斯理》,飾演主角「衛斯理」余文樂的表妹「彩虹」,有不少發揮機會。動用得「咪神」參演,自然要利用其「天賦本錢」,其中一場戲,秀文被奸角「支離人」林家棟綁架,家棟逼她除衫,以威脅樂仔交換寶物,一臉委屈的秀文上身除剩內衣大騷事業線,角色性格詭異的家棟不停冷笑令人不寒而慄,其後更將秀文用鐵鏈再吊高,慘遭凌辱的秀文神情痛苦兼喊晒口!

以為對手會斷

秀文接受訪問時表示被吊戲份拍足兩日,每日八小時,結果雙手真的勒到有紅印:「冇用到替身,係真吊,而且每次家棟哥叫人將我吊上吊落,我都真係畀鐵鏈勒到,嗌Cut之後真係痛到喊!出嚟雖然得兩、三下,實際拍咗幾十下,有幾次我以為對手會斷添!但當我嗌得愈慘,大家以為我入晒戲,都唔知好嬲定好笑!不過真係多謝家棟哥,佢演得好投入好詭異,令我都好入戲,嗰排真係驚咗佢!」

講到今次遠赴埃及沙漠拍攝,秀文表示沙漠天氣極不穩定,這一秒好天氣,下一秒就落大雨,甚至有龍捲風,劇組要經常搵地方躲避,拍攝難度甚高也很辛苦。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!