掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

無綫唔採訪金像獎 爾冬陞:好奇怪! __,無綫,金像獎,爾冬陞,

爾冬陞出席金像獎拜神儀式。導演爾冬陞(小寶)出席金像獎拜神儀式,身為主席的他,對於每年頒獎禮大多撞正落雨日子,小寶直言基於該原因,除了近年於紅地毯位置 ...


爾冬陞出席金像獎拜神儀式。


導演爾冬陞(小寶)出席金像獎拜神儀式,身為主席的他,對於每年頒獎禮大多撞正落雨日子,小寶直言基於該原因,除了近年於紅地毯位置加了遮雨帳篷,也有意把頒獎禮提前兩星期舉行,但亦因投票時間有困難最後未能成事,並希望明年能夠實行。他謂:「遇正呢啲桑拿天,女明星啲妝要補,呢樣係好大工程。(影響頒獎禮流程?)又唔係,只係亂。」

小寶表示經過最失控、超過四小時的頒獎流程後,往後盡量把流程控制於三小時左右,更謂:「我哋好多嘢都係參照奧斯卡,好似轉播時間咁,今次ViuTV畀咗好大彈性,但太長都會影響頒獎禮嘅完整性,都要修剪。」更指得獎名單也是在頒獎禮舉行前15分鐘才收到,但為怕名單過早於網上外洩,故未能提早給傳媒。

談到今年因ViuTV購得播映權,以致無綫將不派員採訪,小寶對此謂:「好奇怪,我未有機會問,其實我同無綫大老闆都識,覺得冇必要,咁人哋畀得錢多,商業競爭嘛!所有機會都想協調吓,睇吓有咩渠道可以播番,今屆就趕唔切喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!