掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

【窮導演與金像獎】《黃金花》導演硬著頭皮做:老闆以為係「師奶殺小三」 __,小三,金像獎,

陳大利,37歲,《葉問》系列、《狂舞派》、《大鬧天宮》編劇。2004年憑短片《媽》獲第十屆ifva比賽公開組金獎。新作《黃金花》獲提名香港電影金像奬最 ...




陳大利,37歲,《葉問》系列、《狂舞派》、《大鬧天宮》編劇。2004年憑短片《媽》獲第十屆ifva 比賽公開組金獎。新作《黃金花》獲提名香港電影金像奬最佳新導演。



雖說「新」,但陳大利入行不經不覺已十五年。0三年從浸會大學電影系的畢業,同屆二十名同學,能加入電影圈的只有他一人。陳大利在荒漠前行,想做導演,一直望不見綠洲;做編劇,同樣吸風飲露,「做編劇工作最辛苦係冇嘢做、喺度乾等。我經歷咗好多呢啲時間。」



為維生計,偶爾替小孩補習、拍畢業、婚禮短片。別人看《葉問》,見到「陳大利」三個字在大銀幕出現,以為過億元大片,編劇作為故事的骨幹,想必大吉大利,其實不然,「冇乜改善,都係咁。《葉問》都經歷咗成年,但我係收一個project嘅錢。而且費精,令你唔可以做第啲嘢。」轉行的念頭每隔一段時間便來襲,「我都讀過書,可以做其他嘢,例如去教書吖。 但喺個工業越做得長、越唔想放棄,因為累積得多咗。呢一刻唔做,就乜都冇晒,白廢心機,唯有硬著頭皮做。」




鍾意就快D Share啦!