掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

孖余迪偉做司儀 卓韻芝演技爆發扮得獎 __,卓韻芝,

余迪偉與卓韻芝擔任香港電影金像獎紅地氈嘅司儀。話咁快聽晚就係香港電影金像獎頒獎典禮,身為頒獎禮主持人嘅藝人卓韻芝(阿芝)同余迪偉當然為頒獎禮做足準備啦 ...


余迪偉與卓韻芝擔任香港電影金像獎紅地氈嘅司儀。


話咁快聽晚就係香港電影金像獎頒獎典禮,身為頒獎禮主持人嘅藝人卓韻芝(阿芝)同余迪偉當然為頒獎禮做足準備今日,余迪偉就喺社交網分享咗香港電影金像獎官方FB專頁嘅短片,並留言:「聽晚我會與阿芝做香港電影金像獎紅地毯(氈)司儀!咁耐冇合作,唔知又有冇比打佢一巴掌更大嘅火花呢 聽晚ViuTV現場直播見!」

片段一開始,見到余迪偉拎住金像獎個獎座,佢仲話:「真係重手,堅靚喎!」點知講唔夠兩句就畀阿芝一手搶咗個獎,而阿芝仲即時得獎者上身,大講獲獎感受。余迪偉睇見阿芝咁有表演欲,都忍唔住企喺一邊偷笑,之後仲一巴打咗埋阿芝塊面度添!不過阿芝都冇嬲豬,仲繼續講佢嘅得獎感受,認真搞笑!唔少網民都話好期待佢哋兩個聽晚嘅表現,仲叫余迪偉聽日千祈唔好郁手打人添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!