掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

造型抄捉林作 張明偉亂入《愛回家》硬撬林凱恩 __,愛回家,林凱恩,林作,愛.回家,

造型抄捉林作張明偉亂入《愛回家》硬撬林凱恩第25期訓練班出身的張明偉(Aaryn)早年就曾經因為二次創作《Crooked》MV扮GDragon突圍,令 ...


  • 造型抄捉林作 張明偉亂入《愛回家》硬撬林凱恩


  • 第25期訓練班出身的張明偉(Aaryn)早年就曾經因為二次創作《Crooked》MV扮G Dragon 突圍,令不少觀眾發現張明偉除了很有音樂才華之外,扮鬼扮馬一樣掂!

    入行前曾經做過PA的張明偉,近年在不少劇集中都會看到他的蹤影,昨天,他在劇集《愛回家之開心速遞》中,更以一身亂髮造型出場,扮演來自醫學世家的George ,在周嘉洛手中硬撬林凱恩,睇真啲,呢個角色完全似足林作,張明偉的演出非常生鬼,事後林作都係自己Facebook 分享,認真搞笑!

    鍾意就快D Share啦!