掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

否認撻着松岡李那 張建聲重申冇第三者 __,松岡,張建聲,松岡李那,Linah,

張建聲話同陳嘉莉分手完全唔涉及第三者!(資料圖片)去年憑網劇《反黑》「招積」一角彈出的張建聲,昨透過社交網站宣布與拍拖兩年的女友陳嘉莉(Kelly)分 ...


張建聲話同陳嘉莉分手完全唔涉及第三者!(資料圖片)


去年憑網劇《反黑》「招積」一角彈出的張建聲,昨透過社交網站宣布與拍拖兩年的女友陳嘉莉(Kelly)分手!兩人拍拖期間,經常出雙入對,表現恩愛,但今有指兩人分手的真正原因,是因張建聲拍《作家的謊言》而跟對手松岡李那撻着。張建聲否認其事,強調分手只因雙方的價值觀不一,絕不涉及第三者。

唔涉及第三者

其實分手已經令他不好受,始終兩年情不是說放下就可以放下,但傷口還未痊愈,就有這些第三者介入的傳聞,令他很無奈:「我入行七年,一路都冇其他緋聞,我同佢(Kelly)分手係拍《作家的謊言》之前,原因除咗我專注事業忽略咗佢之外,我哋對好多嘢嘅睇法都好唔同,總之分手嘅原因,我同佢都清楚,但絕對唔涉及第三者,我亦冇做過任何對唔住呢段感情嘅事。」

冇時間拍拖

張建聲直言現在正為事業搏殺,感情事暫時沒有時間去經營,他謂:「之前我搞新戲,成個星期都喺尖沙咀度開會,我明白唔係個個女仔會明白,但我真係要搞好自己監製嘅戲,呢個係我嘅責任。」

松岡冇同張建聲私下聯絡

松岡李娜對於第三者傳聞亦嚇了一跳,她謂:「我同佢(張建聲)私底下完全冇聯絡、冇私底下見過面,佢亦冇約過我去街,唔明白點解會有咁嘅傳聞。」

同方詠琳去旅行?

除了松岡李娜,今亦有傳新人方詠琳是介入張建聲與陳嘉莉感情的第三者,更指張建聲跟對方曾一起去峇里旅行及去看周杰倫演唱會。對此,張建聲表示:「去旅行係幾個人一齊去,當時我已經同Kelly分咗手,我同佢(方詠琳)仲住唔同嘅別墅;而去睇演唱會,係因為當日朋友畀咗兩張演唱會飛,臨時臨急搵唔到朋友,咁啱佢有時間就一齊去,絕對唔係之前約好。」

張建聲再ig發出與陳嘉莉的聯合聲名:「首先很抱歉因我們倆的事而令到大家憂心。分開是一個很不容易、很痛苦的決定,但卻是我倆深思熟慮後,認為是暫時最好的選擇。我們僅此重申這是我們兩人的事,絕對没有其他人介入其中。多謝大家的關心,我們會各自繼續為將來努力。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!