網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月16日 星期一

為溝仔狂課金!王卓淇靠打機抗抑鬱 __,王卓淇,

Erin嘅事業路途都算平穩。前港姐王卓淇(Erin)早前因拍劇戲份重致壓力大而患抑鬱,令她足不出戶留在家中打機!想不到因而打出另一片天,與林泳淘等人組 ...


Erin嘅事業路途都算平穩。


前港姐王卓淇(Erin)早前因拍劇戲份重致壓力大而患抑鬱,令她足不出戶留在家中打機!想不到因而打出另一片天,與林泳淘等人組成女子電競隊,升呢做「打女」。Erin更自爆為了打機三日唔洗頭、課金過千為過關,雖然玩得瘋狂,但她坦言玩樂至上,最緊要玩得開心!

王卓淇(Erin)參選2014年香港小姐獲得亞軍後,加入無綫拍劇,對比同屆港姐,算是有較多的幕前機會,Erin對此亦坦言感覺像夢一場,她說:「係一個好真實嘅夢,入呢行其實唔簡單,都係一個緣分。由細到大都咁鍾意睇電視劇,自己依家可以有份拍,真係好開心,而且一直都有少少進步,好多前輩又肯教我,希望可以試多啲唔同角色。」

人工全數上繳媽咪

一直被外界定型為隱形富家女的Erin,雖然家中沒有經濟壓力,但她自言絕不揮霍,應使得使,她說:「女仔啲衫同埋裙都貴,我成日隔一排,等大家唔記得我着過,就再拎出嚟着,做藝人唔代表啲衫只可以着一次。(畀到家用?)我全部錢都係畀媽咪管,媽咪每個月都會畀零用錢我,我買啲咩之前都會同媽咪講,要得佢批准。」

雖然演藝之路一帆風順,但Erin早前在社交網表示曾患抑鬱,因當時拍劇集《全職沒女》擔重戲份,令Erin感到甚大壓力,幸好最後能渡過難關,她說:「嗰陣擔心自己做得唔好,自己有時喺屋企喊,又會問媽咪我係咪做得唔好。媽咪見到安慰我,話都要成長嘅,之後多啲研究劇本,多啲問監製,最後都完成到,覺得都滿意。嗰陣有輕微抑鬱,唔想出門口,所以留喺屋企打機,識到班打機嘅朋友,同佢哋日打夜打,最後就冇事。」

使千幾蚊玩戀愛game

打機打走抑鬱的Erin,近日殺出一條新血路,與無綫其他藝人如林泳淘等組成女子電競隊,建立另一個「打女」形象!Erin坦言自細就鍾意打機,更自爆為遊戲中的「男人」花費過千元,她說:「依家鍾意打競技同埋戀愛養成遊戲,近排有個戀愛養成遊戲我超鍾意玩,入面有四個男仔,我可以追佢哋,我仲課咗好多金,畀男人呃錢!課咗千幾蚊,應該會再課,因為要開通咗先可以有劇情,所以有排儲!」除了課金,Erin更為了打機不理儀容,試過三日唔洗頭,她說:「因為嗰幾日冇出過街,只係留喺屋企打機,試過兩三日冇洗頭,最後我頂唔順要去洗頭!」

場地:浜燒き

鳴謝:Barry@relaxdearhk

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!