掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

「粒粒」皆辛苦!曾路得唔識中文逐隻字拼 __,

除咗佢先天嘅觸覺都要靠佢後天嘅勤力!7、80年代DJ曾路得在電台節目暢談昔日廣播界的回憶,在美國完成學業返港的她,原本打算休息一段時間才找工作,但主日 ...


除咗佢先天嘅觸覺都要靠佢後天嘅勤力!


7、80年代DJ曾路得在電台節目暢談昔日廣播界的回憶,在美國完成學業返港的她,原本打算休息一段時間才找工作,但主日學老師誤以為她找不到工作,偶然聽到電台節目表示想請人,講明應徵者「要肥並懂唱歌」,結果老師代曾路得寫應徵信至電台。她笑說:「我從來冇諗過加入電台,因為我完唔識中文,但為免辜負老師一番好意,咪去面試。估唔到當時電台方面全程用英語同我面試,冇過問我嘅中文程度,又冇試音,只係話份工好易,同美國電台一樣。」

曾路得表示起初也以為自己只需負責播歌,不用開咪,便答應每天做一小時節目的兼職,同時她亦已經準備到無綫上班。她說:「我主持人生第一個電台節目叫《得妹一小時》,嗰時先發現做主持,除咗要計劃歌單,原來仲要喺歌曲之間講嘢,結果唔係好識中文嘅我,下過一番苦功學講嘢,我係先用英文寫稿,再用羅馬拼音逐隻字翻譯。最初她完全唔敢現場直播,好彩恩師錢錢(六啤半成員之一)主動幫我錄音,又教我唔少廣播技巧,一年後我先有信心主持直播節目。」

談到80年代,電台競爭相當激烈,更是DJ文化盛行之時,她說:「嗰時我哋做節目時,大家會Mon(監察)住對家做緊乜,你講一句我又駁一句,總之做乜都要好過隔離台。當時唔覺得係良性競爭,直情係你死我活。」不過DJ們鬥還鬥,私下大家相處很好,即使剛在大氣電波唇槍舌劍,轉頭又會一起在飯堂食飯。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!