掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

浪漫加溫馨!陳琪諗定結婚10周年要乜禮物 __,陳琪,

胡仔咁錫你實冇問題。藝人陳琪同胡諾言(胡仔)唔經唔覺已經結婚9年,不過胡仔要做嘢未有時間慶祝,身為跟得夫人嘅陳琪,親身到電視城支持老公兼過結婚9周年。 ...


胡仔咁錫你實冇問題。


藝人陳琪同胡諾言(胡仔)唔經唔覺已經結婚9年,不過胡仔要做嘢未有時間慶祝,身為跟得夫人嘅陳琪,親身到電視城支持老公兼過結婚9周年。對於以觀眾身份重返電視城,陳琪接受東網訪問時,笑指錄影期間遇上不少舊同事,眾人不忘寒暄一番,她謂:「錄影時個鏡頭成日影住我,好搞笑,同埋好耐冇聽過老公唱歌,聽到我毛管戙(老公有冇送禮物?)冇乜都冇,冇花、冇燭光晚餐,但有三個小朋友已經好滿足,最搞笑係差唔多錄完節目,個仔叫工人姐姐打電話嚟,催我哋快啲返屋企,其實9周年冇禮物唔緊要,我想老公到出年10周年時,同我再影多輯結婚相留念,加埋3個仔女,希望佢到時唔好嫌我麻煩」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!