掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

打War Game?周奕瑋同師奶爭住趴地影櫻花 __,

為影靚相冇法啦!無綫主播周奕瑋(Jarvis)最近以旅行社代言人身份,出發日本青森及秋田縣拍攝宣傳片,特別於青森尋找去年熱爆的心形櫻花,他謂:「呢個形 ...


為影靚相冇法無綫主播周奕瑋(Jarvis)最近以旅行社代言人身份,出發日本青森及秋田縣拍攝宣傳片,特別於青森尋找去年熱爆的心形櫻花,他謂:「呢個形 ...


為影靚相冇法


無綫主播周奕瑋(Jarvis)最近以旅行社代言人身份,出發日本青森及秋田縣拍攝宣傳片,特別於青森尋找去年熱爆的心形櫻花,他謂:「呢個形狀一年得幾日可以睇到,仲要趴喺地下影,我就同好多日本師奶趴喺地就住個位影,搞到成班人好似玩War Game咁。」

而於秋田縣一站,Jarvis就特別走去觀賞秋田犬,當中一隻黑色實屬罕見品種,即使眾人出盡辦法,該狗狗不斷擰歪面未能成功拍得合照,令Jarivs大表無奈。而Jarvis亦趁此行參觀一間製作象棋店舖,期間也有製作一隻細版象棋,欲當飾物當作隨身物,他謂:「上面啲字可以自己畫上去,啲人話將呢個嘢放喺身上可以帶來好運,女仔會搵到好姻緣,但我實在畫得唔靚,應該放喺身上只能招來爛桃花。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!