掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

印裔TVB主持幫阿婆搵位坐 被港嬸斥「摩囉差」 __,TVB,

關愛座又變批鬥座!有「才子」之稱的電台主持及專欄作家陶傑在facebook出po,指美籍香港印裔名記者兼翡翠台新聞雙語評論人禇簡寧(MichaelCh ...


關愛座又變批鬥座!有「才子」之稱的電台主持及專欄作家陶傑在facebook出po,指美籍香港印裔名記者兼翡翠台新聞雙語評論人禇簡寧(Michael Chugani)前晚9點在港鐵引起關愛座風波,並致電他希望可在其fb報道事件。陶傑引述禇簡寧事後悲問:「香港社會點解會變成咁?」

陶傑與禇簡寧早年合作拍過《陶傑英語教室》,齊齊拍片教英文。陶傑今午應邀在fb轉述事件,並轉載Michael提供的現場相片,他指昨晚Michael乘坐開往將軍澳之港鐵,車廂客滿,一位肥胖港嬸佔坐關愛座,而一位老婆婆與Michael只站著,「新聞評論人發揮專業天性,對肥嬸評論:『你見否這位老人家咁大年紀,可否讓座呢?』肥嬸拒絕,反駁:『佢又不是傷殘,點解要讓位?』」

陶傑指,Michael當時見狀,企圖用手機將肥嬸尊容拍下,肥嬸抗拒,亦用手機反拍,「新聞評論人平時上慣電視,Michael說:『你影我我唔驚,不過你又要俾我影番喎』」,肥嬸影完,再次拒絕。四周乘客微笑「睇嘢」,見到印度巨星出面維護社會公義,一名由英國返港之港人看不過眼終於讓座予婆婆,風波平息。不過,陶傑指肥嬸最後下車時口中唸唸有詞道:「死摩囉差。」

陶傑表示,榮獲名記者出頭義助之婆婆告訴Michael現已91歲,婆婆稱「有睇電視,認得你係名人,多謝你咁有正氣呀」,雙方合照留念,結局甚為溫馨。

對於Michael總結事件反問「香港社會點解會變成咁?」陶傑妙答:「睇嘢角度唔同少少,香港確實變緊,這位着玫瑰紅T恤的中年婦女,竟然有眼唔認得你,至少唔係TVB觀眾喎。」

網民對事件反應不一,有人讚揚Michael,認為有能之士無分國界膚色,同樣受人尊敬,而基於同理心也應讓座;同時有人批評Michael說法可笑,「人地唔讓位,佢去影人相然後傳比陶傑放上網。然後問香港點解變成咁?拿住部手機周圍影人仲好意思問香港點解變成咁?問得好丫」。

有網民質疑「紅衫呢位女士都可能有需要被人關愛呀」,亦有人慨嘆現時人人「當相機係槍」,一不合意就「抆出嚟」拍攝,「讓座係人情,係美德。但唔係一定要做,唔應該唔讓就要批鬥人」。

對於「摩囉差」一詞,有網民認為該女子是種族歧視。翻查資料,3年前,人民力量立法會議員「慢必」陳志全搭港鐵時,遭兩名中年婦人針對其性傾向爆粗辱罵,慢必向平機會投訴被歧視;但褚簡寧在《南華早報》撰文指兩名婦人有言論自由,2人有權取笑慢必下體尺寸,他人都有使用「蝗蟲」形容內地人的權利。

網民留言

Joey Lai:我同我九歲的兒子都好鐘意Micheal Chugani,晚晚跟佢睇時事,學英文??香港多元社會,有能之士無分國界膚色,同樣受人尊敬!

Ho Nam Cheung:個個當相機係槍,一唔順你意就抆出黎,正義L:「我影你架」,大賊:「我開槍架」。btw,讓座係人情,係美德。但唔係一定要做,唔應該唔讓就要批鬥人

Johnny Cheng:其實紅衫呢位女士都可能有需要被人關愛呀

Chris Chan:你又比錢我又比錢,點解一定要讓座?人地攰唔讓唔得?D老人家比2蚊周圍去,可能只係周圍行下,人地可能頻頻撲撲工作,呢D大愛左膠就上身影人上網批鬥,都痴L線

Eric Au:呢位褚簡寧都幾好笑,人地唔讓位,佢去影人相然後傳比陶傑放上網。然後問香港點解變成咁?拿住部手機周圍影人仲好意思問香港點解變成咁?問得好丫

Emma LO:當然不一定要讓座,但設立關愛座的目的是優先給予有需要人仕,讓座好應該,就算不是關愛座,基於同理心也會讓座,那有什麼人會沒同理心?

蔣大利:肥嬸識得鬧「死摩囉差」,顯然未必唔係TVB觀眾囉

Waynorn Twain:香港真係變晒,以前邊有人會俾人逼佢讓坐,仲要拎出嚟公審。

《蘋果》沙士15周年系列網站,正式登場:

https://hk.feature.appledaily.com/sars15/




鍾意就快D Share啦!