掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

《棟仁》邊個最吸睛? 八婆上司趙希洛最多巴打Like __,趙希洛,

喺《棟仁的時光》入面,有唐詩詠、朱晨麗、賴慰玲幾個索女俾大家睇,但估唔到嘅係戲入面嘅Emma姐趙希洛先係網民留意嘅重點。今次喺劇入面嘅趙希洛扮演極度黑 ...




喺《棟仁的時光》入面,有唐詩詠、朱晨麗、賴慰玲幾個索女俾大家睇,但估唔到嘅係戲入面嘅Emma姐趙希洛先係網民留意嘅重點。今次喺劇入面嘅趙希洛扮演極度黑人憎嘅公司監製,有著數要拎,仲周不時針對下屬。個角色設定絕對係唔得人鍾意,不過趙希洛喺其中一集就以性感look示人,就算Emma呢個角色好黑人憎又點wor,有事業線睇下即時令Emma嘅討厭度大減。有唔少巴打都幾鍾意趙希洛,除咗因為佢副好body之外,另一個原因係覺得佢做戲好自然,一啲都唔造作。

唔知係咪因為佢之前拍過套《超能老豆》,當時趙希洛做人阿媽,由於對屋企人溫柔又體貼,令佢成為唔少人心目中嘅賢妻良母典範。加上趙希洛被人踢爆係富家女都好,佢都係堅持坐港鐵,繼續係大台默默由低做起。

由於佢肯做又肯搏,依家喺大台拍嘅劇集都愈來愈重戲份啦!



鍾意就快D Share啦!