網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月25日 星期一

李幸倪Gin Lee:心都實埋!李幸倪全家出動 阿媽紅館啜泣 __,李幸倪,Gin Lee,

好感人!歌手李幸倪(GinLee)一連兩日的紅館處女騷《FWDMAXpresentsGinLee李幸倪FirstOfAllLive》今晚尾場,獲一眾藝 ...


好感人!


歌手李幸倪(Gin Lee)一連兩日的紅館處女騷《FWD MAX presents Gin Lee 李幸倪 First Of All Live》今晚尾場,獲一眾藝人譚詠麟、劉美君、盧冠廷、陳志雲、林欣彤、陳慧敏、蔡一智等現身撐場,全場爆滿!

今晚依舊有好姊妹江海迦(Aga)擔任首個嘉賓,二人一見面,Aga就笑話:「今日第二場『一加一』,唔會問你尋晚啲嘢(尋晚頭場Aga一出場就幫Gin徵男友),當年唱《一加一》令我哋走近咗,兩年時間一路一齊努力。」Gin同時都話好開心識到對方,最後可以入同一間公司互相扶持、打氣,說畢便唱出《一》。

輪到Family環節,Gin邀得全家上台做嘉賓,一家唱完《給我一個吻》後,談話間Gin自爆鼓手爸爸當年是「男神」,演出時迷倒不少異性,有好多女仔慕名而來「朝聖」,不過她搞笑話:「但我媽都唔少嘢,當年佢有天使面孔、魔鬼身材,而依家係幸福狀態!」引來全場大笑!

之後她又感性多謝家人一直以來的教育:「教到我同家姐好好,其中最寶貴嘅Lesson係努力再努力,唔要怕辛苦。」致謝期間Gin媽聽到感觸偷偷落淚,場面感人!期後Gin爸獨唱出《My Way》,再與家人合唱《Hey Jude》。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!