網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月25日 星期一

【《深宮計》派洋蔥】成內侍被問罪流放 南宮琹哭別答應對食 __,深宮計,

「曾經有份摰真嘅愛情擺喺我面前,但我無去珍惜,到無咗嘅時候先至後悔莫及,塵世間最痛苦莫過於此。如果個天可以俾機會我返轉頭嘅話,我會同個女仔講我愛佢。如 ...




「曾經有份摰真嘅愛情擺喺我面前,但我無去珍惜,到無咗嘅時候先至後悔莫及,塵世間最痛苦莫過於此。如果個天可以俾機會我返轉頭嘅話,我會同個女仔講我愛佢。如果係都要喺呢份愛加上一個期限,我希望係一萬年。」--《西遊記之仙履奇緣》

喺《壹》仔嘅目錄入面,以上係其中一場賺人熱淚嘅戲,但睇完日前播出嘅第25集,及今晚(6月25日)將播的第26集《深宮計》,成內侍(韋家雄飾)對南宮琹(康華飾)嘅情深意切,而家個list要加多一項喇!

拍戲拍到喊晒口唔等於好戲,同樣,眼淚都無滴唔等於戲屎,成內侍喺大理寺入面對玲瓏公主(劉心悠飾)講嘅一詞一句,唔需要用一淚一涕去搭配,就足以睇喊唔少家庭觀眾!呢啲咪就係拎完獎但無fans祝賀,卻係名符其實嘅「最佳男配角」囉!

成內侍為咗心愛嘅人,就算死都值得可喜。有一個對自己咁好嘅人,南宮琹又點會不被感動呢,所以喺今晚將播出嘅第26集,南宮琹將會喺成內侍被押解離宮之前見一面,仲會向「男」方表明心跡,願意對食:「同你同念同心同喜同悲,係我南宮琹呢一生最大福氣。我出宮搵你,你返嚟搵我又好,我哋一定會有見面嘅一日,珍重。」死都唔怕,未曾流過一次淚嘅成內侍,此時此刻亦終於淚崩,相信觀眾們你哋今晚又要喊多一次喇!

長係長啲,但成內侍以下一番情深說話,唔聽齋睇字都覺得感動:

「我係真心認罪,衷心希望呢件事隨我伏法而終結,我已無所求,亦無所念,你就成全我最後呢個咁卑微嘅心願啦。我有事唔緊要,最緊要佢唔好有事,而家難得可以為自己所愛而死,其實亦都係一件可喜嘅美事。只要佢平安無恙,依然食得是福,著得是祿,瞓得好生肉,再難過亦都會過,你就由得我去啦。件事確實與南宮司設無關,成恭實在唔忍心睇佢含冤受辱,如果今次件事必須要有個人承擔罪名,呢個人成恭甘願去做。唔後悔,好多人以為身為宦官,早已斬七情斷六慾,不懂情愛,但我哋都係人,我哋知道咩叫幸福、咩叫牽掛,能夠為佢付出,我覺得係種幸福,只可惜以後我唔可以再留喺佢身邊,徒添牽掛。我以前一直覺得以後有大把日子,仲趕得切,直至而家我先醒悟,原來拖延、等待,只不過係逃避。最應該做嘅,反而係把握當下,珍惜眼前人。」

鍾意就快D Share啦!