網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月25日 星期一

55歲梁朝偉做沙灘小子滑水 老婆嘉玲陪到實 __,朝偉,劉嘉玲,嘉玲,梁朝偉,

■偉仔在沙灘拿着滑水板,似是難得享受假期。互聯網圖片
■偉仔在沙灘拿着滑水板,似是難得享受假期。互聯網圖片影帝梁朝偉90年演出過王家衛執導電影《阿飛正傳》後,兩人一直合作無間,到98年偉仔正式簽約王家衛旗 ...


影帝梁朝偉90年演出過王家衛執導電影《阿飛正傳》後,兩人一直合作無間,到98年偉仔正式簽約王家衛旗下澤東電影公司。不過,上星期五偉仔突然通知傳媒,指他跟澤東已經約滿,並結束經理人關係,目前經理人工作會交由太太劉嘉玲暫代。

其實偉仔工作之餘也喜歡享受生活上山下海。昨日嘉玲在Ig貼出一張偉仔背影相,並留言:「Surfing day。」相中偉仔在沙灘拿住滑水板似準備滑水,天朗氣清,難怪偉仔會選擇這樣好天氣來玩滑水。雖然嘉玲未有現身,但估計她也有陪偉仔一起,並充當攝影師為老公拍照。

撰文:魯吉




鍾意就快D Share啦!