網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月25日 星期一

【絕對有待改進】何紫綸訓練選美女仔變魔鬼教練 __,何紫綸,選美,

【絕對有待改進】何紫綸訓練選美女仔變魔鬼教練名模何紫綸近年擔任過不少選美比賽儀態導師,今年,她又有份為《2018亞洲太平洋國際小姐》擔任形象總監。日前 ...


  • 【絕對有待改進】何紫綸訓練選美女仔變魔鬼教練


  • 名模何紫綸近年擔任過不少選美比賽儀態導師,今年,她又有份為《2018亞洲太平洋國際小姐》擔任形象總監。日前,一班女仔上儀態班,本身平易近人的Ann頓時變嚴師,面對佳麗尤如魔鬼教練。

    「我覺得佢哋絕對未如理想,有待改進,始終第一次參加比賽,好多女仔喺儀態上都有不足之處,我想佢哋變得更好,自然要嚴厲。另外,佢哋嘅皮膚都要注意,尤其油脂分泌,所以我都會教埋佢哋護膚,希望幫佢哋比賽當日以最好狀態出現。」嚴師出高徒,相信大家都明白Ann導師嘅出發點。
    Ann跟前國際小姐中國大賽冠軍袁思怡都是今屆大會指定儀態導師。

    Ann希望女仔有大進步,上堂時,她寧捨肉緊。

    鍾意就快D Share啦!