網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月6日 星期五

港姐2018:殺入港姐首輪面試 林昕雨操Fit備戰 __,港姐,

有契媽黃夏蕙撐腰,林昕雨操到最Fit,以最佳狀態出戰港姐面試。《2018香港小姐競選》首輪面試明日假電視城舉行,黃夏蕙契女「的骰高海寧」林昕雨(Eva ...


有契媽黃夏蕙撐腰,林昕雨操到最Fit,以最佳狀態出戰港姐面試。


《2018香港小姐競選》首輪面試明日假電視城舉行,黃夏蕙契女「的骰高海寧」林昕雨(Eva)獲契媽提名出戰,成功殺入首輪面試,近日積極練瑜伽操Fit備戰。

現年24歲的Eva外形與花旦高海寧有幾分神似,直言感榮幸,同樣愛唱歌的她很欣賞對方演得又唱得,並坦言與好多少女一樣自小已有港姐夢。問為何會選今年出戰?她表示是受同樣就讀香港大學的師姐馮盈盈所影響:「自細已經有留意港姐,每一屆都好靚,不過最欣賞都係近年嘅馮盈盈,佢係我港大嘅學姐,大家見過面傾過偈,佢好勤勞顧家,形象又貼地,同觀眾冇距離感。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!