網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月6日 星期五

【《深宮計》大結局無天理】胡定欣繼續做皇后 真正殺殷瑈嘅人竟然係 __,定欣,深宮計,胡定欣,

【《深宮計》大結局無天理】胡定欣繼續做皇后真正殺殷瑈嘅人竟然係《深宮計》全劇36集大結局,宮中各人作咩孽就結咩果。最估唔到嘅係,竟然仲有殷瑈(謝芷倫飾 ...


  • 【《深宮計》大結局無天理】胡定欣繼續做皇后 真正殺殷瑈嘅人竟然係


  • 《深宮計》全劇36集大結局,宮中各人作咩孽就結咩果。最估唔到嘅係,竟然仲有殷瑈(謝芷倫飾)戲份,交代返佢嘅死並唔簡單。

    陳煒飾演嘅太平公主大勢已去,就算太上皇李旦(李龍基飾)饒佢一命,送佢離宮返去封地,但煒哥最後都係決定上吊自盡。另外,賣主求榮嘅李美慧未得到馬浚偉嘅賞賜已被滅口。

    至於個個都買定花生等睇被廢嘅胡定欣,最後竟然殺不得,仲繼續做皇后。事關當年韋后派刺客暗殺馬浚偉,定欣幫佢擋咗一刀,所以馬仔曾許諾定欣背上嘅疤就係免罪符,仲話:「我不亡,你不死。」定欣既殺不得,更被賜一世為后,但就只有「一琴相伴,孤身獨處,冷宮之中度過餘生。」

    至於蕭正楠、劉心悠離宮去到荒山野嶺錫錫;馬國明就退隱兼FF黃心穎。

    仲有一局四司,謝雪心決定辭官退隱,但不離宮,長守儀光廟靜心修身以贖罪孽。原來當年佢「聽武皇吩咐,將厭勝之術人偶賊贓俾肅明、昭成兩位皇后,自保一命換來一生不安」。

    羅霖、張慧儀兩表姊妹離宮開店舖賣手飾金銀,而一直被指飾演楊貴妃嘅麥玲玲,原來只係佢兩個喺生意上嘅對手。

    張文慈宮外無人無物,所以決定留宮盡心侍主,更做埋尚宮。

    最慘就係康華,一心諗住去搵韋家雄,點知去到先發現韋家雄抵唔住「長途跋涉,病態龍鍾」而死。

    最最最令人意想唔到嘅,竟然係最後一刻再次有殷瑈(謝芷倫飾)嘅戲份,原來將殷瑈凌虐致死嘅唔係煒哥,而係馬浚偉,諗落真教人心寒。
    殷瑈之死另有真相。

    陳煒上吊自盡。

    胡定欣繼續做皇后,喺冷宮中。

    謝雪心長守儀光廟以贖罪孽。

    康華搵韋家雄,但原來男方已死。

    張文慈做尚宮。

    羅霖、張慧儀離宮開店舖賣手飾金銀,麥玲玲係生意上嘅對手。

    蕭正楠、劉心悠開心離宮。

    馬國明退隱經常FF黃心穎在生。

    鍾意就快D Share啦!