網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月6日 星期五

做演員要有準備 劉心悠:下一步學游水 __,心悠,劉心悠,

■劉心悠最近搵咗Otto學打拳,Otto讚心悠鬥志好好,做乜動作都冇難度。
■劉心悠最近搵咗Otto學打拳,Otto讚心悠鬥志好好,做乜動作都冇難度。劉心悠喺《宮心計2深宮計》飾演為尋家姐而做宮女嘅元玥,就算佢遭人欺負依然真心 ...


劉心悠喺《宮心計2深宮計》飾演為尋家姐而做宮女嘅元玥,就算佢遭人欺負依然真心對人,觀眾like爆,唔少網民都話元玥同佘詩曼喺《宮心計》飾演嘅劉三好似。日前心悠接受訪問時話:「唔係完全相同,自己設定元玥係比較儍更更,佢講嘢比較粗魯,係入咗宮之後,先被迫學宮中文化。」



■對心悠嚟講,廣東話係一項挑戰。

■對心悠嚟講,廣東話係一項挑戰。

計劃學游水

心悠仲話:「之前好多人同我講話喺無綫拍劇好辛苦,試咗之後發覺最難係體力,唔夠體力會連把聲都冇力,你會喺戲裏面聽到我把聲係好弱。」其實心悠體力唔差,連續十年都有參加十公里賽,最近仲搵陳志健(Otto)學打拳:「做演員要有多啲準備,好似之前拍戲有耍劍,邊個咁得閒去學?我覺得要學吓唔同嘅運動傍身,雖然我好驚水,不過我下一步諗住學游水。」但佢最大嘅心魔仍然係講廣東話:「拍完《阿嫂》之後,好多人話唔知我講緊乜嘢。今次啲對白好難handle,我驚啲人會話『吓!佢講乜嘢呀?』原來好多人明白我講嘢,仲唔使睇字幕,真係要畀啲credit自己。」

化妝:Rainbow Chung of Annie G.Chan Make-up Centre

髮型:Eric Chow of Xenter

場地提供:A+Pro Sports and Arts Training Centre

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!