網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月6日 星期五

【開場講黃藍之分】「梁振英係好嘢嚟嘅!」黃子華:冇得連任共產黨冇眼光 __,子華,梁振英,黃子華,

(攝影:沈健程)
(攝影:沈健程)終於,呢一日都要嚟喇。黃子華最後一個棟篤笑——《金盆o浪口》棟篤笑,今晚紅館舉行頭場。20:11,觀眾都入晒場喇,此時,熄燈,廣播宣佈 ...


終於,呢一日都要嚟喇。

黃子華最後一個棟篤笑——《金盆o浪口》棟篤笑,今晚紅館舉行頭場。

20:11,觀眾都入晒場喇,此時,熄燈,廣播宣佈:黃子華棟篤笑,即將開始,將會一氣呵成兩個多小時,大家要好好準備喇。

一如以往,棟篤笑開騷之前,先播片。今次,由90年黃子華第一個棟篤笑開始——《娛樂圈血肉史》,之後陸續有《色情家庭》、《末世財神》、《棟篤笑雙打之玩無可玩》,當然少不得1997年4月同6月舉行嘅《秋前算帳》——時光飛逝,轉眼去到2014年,《唔黐線 唔正常》,畫面播出黃子華雞蛋高牆片段。當時子華說:「我哋有仁,有勇,我希望我哋都有智慧,去保護我哋自己,不容一粒雞蛋粉碎,好唔好?」全場報以熱烈掌聲。

20:23,正式開場。全場報以熱烈掌聲。廣播繼續:請大家放低手機。不准拍攝。

20:25,黃子華出場由台邊上台。

一開始黃子華即同大家講最重要嘅兩句金句,全場已震動。子華說:「就係,就係……回水冇得傾!除褲冇得傾!冇錯,金盆o浪口喇,最後喇,有得嗌好嗌喇。嗌唔嗌呢,唔需要懶煽情嘅,因為都係你哋搞到我冇得做嘅啫!大家都知今時今日喺香港做個藝人係幾咁困難啦,大家對顏色嘅喜好唔同啫,冇得撈啦。『佢好鍾意黃色0架,死咗呢條屍唔要發黑,要發黃呀!黃屍嚟0架!黃屍華,冇得撈佢就唔啦,佢襟撈呀,佢個人好憂鬱,好blue。』咁點解襟撈?有孝心,瀨阿爺吖嘛。瀨阿爺喎,仲唔係廿四孝之最?『阿爺早晨,你邊度痕?』

「今時今日喺香港做藝人唯一生存機會係色盲,我都唔知黃同藍有咩分別, 黑同白我都唔係太清楚,彩虹我就分到,彩虹係0架啡色嘛,彩熊即係啤啤熊啫!識唱歌0架嘛。今時今日係識唱歌嘅啤啤熊都死呀,係以前你唱歌勁就叫勁㗎啦,我叫做張國友呀,我係張國榮加張學友呀,王菲見到我因為我太勁,都要改姓,依家叫做張菲呀,我一人唱歌都未輸過,但係依家就輸俾一個,都唔知係咩人嚟㗎,爛口爛舌,佢唔係唱贏我呀,佢係喺上面唱我呀!

「咁樣今時今日,我哋做一個藝人,搵食唯有咁,有老婆仔女,咁就唯有唔講嘢啦,但唔講嘢又俾心講啦:『搵人仔…』乜你講到好似拐子佬咁喎,捉啲人仔當錢洗,咁所以我依家喺大陸搵嘅錢,我會同人解釋清楚,我唔係exactly係大陸搵嘅,我係過關嗰時搵嘅,我係一路過關一路唱:『做個勇敢中港人...』一地兩唱ok吖,你話一地兩唱OK,你又會冇得撈㗎喇。

「你唔生性又講一句:『梁振英係好嘢嚟嘅!』但係冇得連任,共產黨冇眼光啦,恭喜你喇,你邊度都唔使去喇,從此你嘅職業就係o浪口,人哋返工你o浪口就得喇,邊度都唔使去,依家做生意真係好困難。」


鍾意就快D Share啦!