網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月13日 星期五

【最新圖片】胃癌術後返家休息 Jacky Ma約軟硬、呂方飲紅酒慶祝 __,癌,林海峰,軟硬,葛民輝,呂方,

Jacky Ma喺4號做切胃手術,噚晚同林林海峰、葛民輝、呂方等人開餐,更飲紅酒。(IG/Facebook圖片)
林海峰、葛民輝、草蜢御用髮型師JackyMa日前喺FB親證因重病入醫院切了胃,成為冇胃的人後,已出院康復中,佢今朝更在Ig貼了出院後新相,即同軟硬、呂 ...


林海峰、葛民輝、草蜢御用髮型師Jacky Ma日前喺FB親證因重病入醫院切了胃,成為冇胃的人後,已出院康復中,佢今朝更在Ig貼了出院後新相,即同軟硬、呂方開餐,更飲紅酒慶祝,佢就再留言講到自己病情:「昨天醫生説我身體康復完比一般病人快,我想是因我平常剪頭髪時大多數都是站著剪的,有點兒像在扎馬打詠春拳的馬步,剪時如手勢正確入行四十年了都應該對身體有點益處的。」佢仲大讚軟硬係佢嘅奇怪偶像:「真的佩服他倆到五體投地,跟他們合作了30多年,看見他們對在工作上每個細節的要求好美,總之在對工作認真程度上,真的令小弟都學到一些好嘢,跟他們工作都幾好咖,又有糧出,又有嘢學。」

Jacky回覆《蘋果》時,提到自己病後,依然如常進食:「上天對我好好,罰我又畀機會我,我自己好鍾意食甜嘢,胃cancer最鍾意糖,依家割咗胃,雖然冇咗胃,都照可以食嘢,都係任你食,不過由直腸直接去小腸,依家自然食量係細咗、小心咗,噚日同呂方食好多嘢,食食吓自然停,我自己食嘢好簡單,一碗麵都得。」

自言工作狂嘅Jacky就話隨時可以返工,笑言因為佢班客人唔會放過佢,要搵佢識頭髮:「自己以後要小心啲,噴髮劑有酒精,自己唔戴口罩,我都係死喺呢行。」佢就話病咗一段日子,佢班客人對佢好關心,叫佢加油:「靚靚當日叫我睇醫生,佢畀咗啲名貴補身食物我,蔡一傑對我好好,其他客人同家人日日煲湯畀我。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

Jacky Ma喺4號做切胃手術,噚晚同林林海峰、葛民輝、呂方等人開餐,更飲紅酒。(IG/Facebook圖片) Jacky Ma喺IG透露醫生講佢康復比一般病人快。(IG圖片) Jacky Ma喺IG透露醫生講佢康復比一般病人快。(IG圖片)
Jacky同軟硬合作30幾年。(IG圖片)

Jacky同軟硬合作30幾年。(IG圖片)
同阿葛合作無間。(IG圖片)

同阿葛合作無間。(IG圖片)
蔡一傑喺佢患病期間多次探望。(IG圖片)

蔡一傑喺佢患病期間多次探望。(IG圖片)
袁詠儀同張智霖都係Jacky Ma星級客仔,靚靚更送補身食物畀佢。(IG圖片)

袁詠儀同張智霖都係Jacky Ma星級客仔,靚靚更送補身食物畀佢。(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!