網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月13日 星期五

林采緹:「蛇姬」林采緹臨盆在即 老公執屍被告性侵 __,林采緹,

唉……台灣紅極一時嘅「最索蛇姬」林采緹現臨盆在即,曾與老公胡睿兒共度患難,2016年二人在寓所吸食大麻被捉,更被指係「毒鴛鴦」!事後胡睿兒表示唔會再做 ...


唉……


台灣紅極一時嘅「最索蛇姬」林采緹現臨盆在即,曾與老公胡睿兒共度患難,2016年二人在寓所吸食大麻被捉,更被指係「毒鴛鴦」!事後胡睿兒表示唔會再做不良影響,點知尋日(12日)就捲入疑執屍性侵案…

林采緹現時懷孕約39周,預產期為7月17日,隨時生得,又時不時喺社交網晒巨肚,點知昨日就有台灣媒體報道胡睿兒遭一名女子指控,上月17日在台灣地下室夜店,趁女方喝醉時「執屍」,並在樓梯間及未獲得事主同意下發生性關係。不過胡睿兒應訊辯稱,雙方是兩情相悅,又强調二人只有親嘴。

而林采緹今日就喺社交網首次為此事發聲,透露早一個月前就知道件事,又表示會與老公一起面對,似乎願意原諒男方。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!