掃呢頁CODE去手機

2018年8月6日 星期一

【本來有機會合作】盧凱彤剛加盟環球 阿倫慨嘆:好可惜,咁後生 __,盧凱彤,譚詠麟,阿倫,

譚詠麟、許冠傑對盧凱彤離世感傷痛(攝影:仇志德)
譚詠麟(阿倫)、許冠傑(Sam)昨晚於紅館舉行演唱會,與阿倫同屬環球唱片公司的歌手盧凱彤(Ellen),昨日不幸墮樓身亡,平時愛話嘻嘻哈哈的阿倫,提到 ...


譚詠麟(阿倫)、許冠傑(Sam)昨晚於紅館舉行演唱會,與阿倫同屬環球唱片公司的歌手盧凱彤(Ellen),昨日不幸墮樓身亡,平時愛話嘻嘻哈哈的阿倫,提到這件事也收起笑容,他認真的說:「我都係開騷前至聽到,本來都想有啲合作。其實呢啲病唔知幾時會發作,諗唔開就會咁,家人同朋友要多啲關心問候,呢啲病真係冇辦法,好可惜,咁後生。」

雖然同門,然而阿倫稱只與Ellen於活動中見過,亦不認識對方。阿倫指,最近聽同事提到Ellen會與4個音樂人合作,他坦言如有合適的作品亦想使用,阿倫慨嘆:「估唔到講完無耐就發生呢件事,要珍惜所有人,」而隔鄰的阿Sam聽到亦大表痛心。

另外,他們昨晚的演唱會至11:47分才完騷,阿倫表示也要罰少少錢。今次演唱會的重點,便是阿Sam沒有穿着豹紋衫,Sam解釋:「要試新嘢,希望畀新鮮感大家。」

講到曾志偉傳與無綫不和,阿倫笑話:「佢o依家有個好大嘅project,今晚叫咗佢都冇嚟,我知道佢另起爐灶,最近識咗個嚟自印度嘅油王,佢仲想走出國際,嚟緊會搞一個國際泥漿摔角騷,侵侵同金仔都會參加泥漿摔角。」問到可會做和事佬?阿倫說:「邊有嘢,係咪港姐想搞下氣氛?」



譚詠麟、許冠傑對盧凱彤離世感傷痛(攝影:仇志德) 阿倫、Sam演唱會後接受訪問| 阿倫、Sam演唱會後接受訪問|
Sam嘅豹紋消失咗,同阿倫打扮都好年輕

Sam嘅豹紋消失咗,同阿倫打扮都好年輕
許冠文同蔡和平到後台探Sam

許冠文同蔡和平到後台探Sam
許冠文、狄波拉同鬍鬚Kong一齊去捧場睇騷

許冠文、狄波拉同鬍鬚Kong一齊去捧場睇騷

鍾意就快D Share啦!